#208 :: Name: Michael :: 16-12-2014 @ 14:47
Zastavka map is awesome! Would love to see that in Quakelive.
#207 :: Name: CZghost :: 30-08-2014 @ 14:54
@uhm: Yeah, it is pretty complicated even with godmode or battle suit wearing as he has set no protection for the fire, which he had not to do. I imagine the school map with battle suit somewhere in the school area hidden that will protect you from the fire damage and it should be then easier to get in the button secret. Yes, author made the line too high :/
Všem ostatním a především Maxellovi: Vypadá to, že tenhle web už asi upadá v zapomnění a ty už se tady asi neukážeš. Proto mi dovol shrnout pár slovy poděkování za tvé úžasné mapperské nápady, zejména za školní mapu, která je nezvyklou, avšak příjemnou ozdobou hry. Nezapomeneme na tebe a ať už chceš dělat cokoliv kdekoliv, přejeme ti hodně štěstí a chuť do života. Budeš-li se chtít zase vrátit, nebudeme se zlobit, naopak tě uvítáme s otevřenou náručí.
Všem ostatním a především Maxellovi: Vypadá to, že tenhle web už asi upadá v zapomnění a ty už se tady asi neukážeš. Proto mi dovol shrnout pár slovy poděkování za tvé úžasné mapperské nápady, zejména za školní mapu, která je nezvyklou, avšak příjemnou ozdobou hry. Nezapomeneme na tebe a ať už chceš dělat cokoliv kdekoliv, přejeme ti hodně štěstí a chuť do života. Budeš-li se chtít zase vrátit, nebudeme se zlobit, naopak tě uvítáme s otevřenou náručí.
#206 :: Name: uhm...ok :: 27-08-2014 @ 16:21
@Justin: I also wasted endless hours to find that button but I never found it. Anyway his last hint gave me the final clue so I tried to find it again and finally I found it today. It's way too complicated to find it and to get there!
#205 :: Name: CZghost :: 10-08-2014 @ 13:14
@mike: The gym floor is using portal shader made by Maxell, it has transparent texture of commons/mirror1.tga in first stage, placed blended texture of the floor on second stage and finaly the third stage with lightmap. In general directives is used a keyword for portal surface, which requires to use misc_portal_surface nearby the floor to get the floor reflective. The same way used also ShadoW on his Team Arena deathmatch map. Good luck ;)
@francisco mapper: I think he will never return to Quake 3 mapping, nor to continue in School map developing. Shame, it's really great map.
@Maxell: Nazdar, žiješ vůbec? Tady je to nějak mrtvé, kampak jsi nám zabloudil? Ta školní mapa je vážně super a je škoda, že zůstala nedokončená/rozpracovaná ve verzi beta, navíc bez podpory botů, takže hráč může jenom bloumat sem a tam. Docela otrava, nechceš se vrátit? Říct nám alespoň, co plánuješ a jestli vůbec chceš v tom pokračovat? Alespoň jednu větu...
@francisco mapper: I think he will never return to Quake 3 mapping, nor to continue in School map developing. Shame, it's really great map.
@Maxell: Nazdar, žiješ vůbec? Tady je to nějak mrtvé, kampak jsi nám zabloudil? Ta školní mapa je vážně super a je škoda, že zůstala nedokončená/rozpracovaná ve verzi beta, navíc bez podpory botů, takže hráč může jenom bloumat sem a tam. Docela otrava, nechceš se vrátit? Říct nám alespoň, co plánuješ a jestli vůbec chceš v tom pokračovat? Alespoň jednu větu...
#204 :: Name: francisco mapper :: 09-08-2014 @ 22:45
me podrías pasa el .map de la school map